تکنولوژی

راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری

راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری

این مقاله به بررسی خرید بهترین آیفون تصویری می پردازد. با مطالعه آن می توانید بهترین مارک آیفون تصویری را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که مناسب ترین آیفون برای شما با توجه به شرایط ساختمان، تعداد واحد ها و میزان بودجه شما مشخص می گردد. پس نمی توان یک درب باز کن خاص را برای همه به عنوان نسخه طلایی همگانی مشخص کرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که رنگی بودن صفحه نمایش و حافظه دار بودنِ آن، دیگر یک خصوصیت ویژه به شمار نمی رود، بلکه امروزه همه آیفون های جدید رنگی هستند. اکثرا حافظه دارند، پس برای خرید آیفون تصویری در جستجوی این ویژگی ها نباشید.

احتمالا برای شما هم یکی از مهمترین نکات خرید دربازکن قیمت آن و بودجه در نظر گرفته شده ی شما است. در نظر داشته باشید که تفاوت قیمت آیفون ها بیشتر از اینکه به کیفیت آن ها مربوط باشد، به تعداد خصوصیت و کارکرد های آن ارتباط دارد. پس می توان گفت که لزوما گران تر بودنِ دربازکن به معنای کیفیت بهتر آن نیست. بلکه احتمالا از ویژگی های بیشتری پشتیبانی می کند. در ادامه این مطلب خرید بهترین آیفون تصویری را برای شرایط گوناگون معرفی می کنیم.

بخش های اصلی بهترین آیفون تصویری

  • صفحه فلزی panel که از جنس آلومینیوم آلیاژی بوده و دور آن به وسیله یک لاستیک پوشانده شده تا آب به آن نفوذ نکند.
  • شیشه محافظ لنز برای کاهش تاثیر نور خورشید بر روی لنز تعبیه شده است.
  • دوربین آیفون که وظیفه دریافت تصاویر رنگی را بر عهده دارد.
  • LED های دریافت کننده نور مادون قرمز که باعث می شوند تصاویر در شب به خوبی دیده شوند.
  • بلندگوی پخش صدا
  • شستی برای زنگ زدن
  • میکروفون برای انتقال صدا به گوشی
  • پیچ های تنظیم دوربین آیفون
  • ترمینال های اتصال سیم مانیتور در پشت پنل
  • سیم اتصال تغذیه
  • سیم اتصال درب بازکن

بیشتر بخوانید: انواع قفل هوشمند کدام است و چه کاربردی دارد؟

انواع آیفون تصویری:

آیفون تصویری از جهت کارکرد به دو نوع آنالوگ و دیجیتال، تقسیم بندی می شود:

آیفون تصویری آنالوگ

در این آیفون تصویری، در نمای بیرونی ساختمان یک پنل قرار داده شده است که دکمه ای به ازای هر واحد ساختمانی بر روی آن تعبیه شده است. مراجعه کنندگان با فشردن دکمه ی مربوط به هر واحد ساختمانی، با واحد مربوط ارتباط برقرار می کنند. در نتیجه تصویر و صدای فرد از طریق میکروفون و دوربین در نمایشگر داخل واحد، نمایش داده می شود. البته لازم به ذکر است که آیفون تصویری آنالوگ برای ساختمان های کمتر از ۳۰ واحد، مناسب می باشد.

مقالات پیشنهادی  همه چیز درباره ی سنسور های هوشمند

کاربرد آیفون تصویری در آنالوگ در ساختمان های پرجمعیت و بیش از ۳۰ واحد، سبب بروز مشکلات متعددی می شود. از جمله: تداخل زنگ های واحدهای مختلف، زنگ نزدن آیفون یک واحد و تداخل تصاویر و…. می شود. این نوع آیفون تصویری، فاقد امکانات و تجهیزات متناسب با ساختمان های پرجمعیت است.  مشاهده پنلی که بر روی آن بیش از ۳۰ دکمه قرار گرفته نیز خوشایند نمی باشد. همچنین انتخاب واحد مورد نظر بر روی این پنل، دشوار بوده و زمان زیادی می طلبد. امکان فشردن اشتباه دکمه واحد دیگر نیز وجود دارد.

آیفون تصویری دیجیتال

آیفون دیجیتال مانند آیفون آنالوگ، دارای یک پنل در قسمت ورودی ساختمان است. تفاوت این نوع از آیفون تصویری با آیفون دیجیتال، در این است که بر روی پنل آن به ازای هر واحد یک دکمه قرار نگرفته است‌.
پنل آیفون دیجیتال، از ۹ دکمه ی اصلی که از ۰ تا ۹ می باشد، تشکیل شده و به هر یک از واحدها نیز یک کد داده می شود. فرد مراجعه کننده با وارد کردن کد مربوط به واحد مورد نظر خود، می تواند با واحد مربوطه ارتباط برقرار کند. در نتیجه صدا و تصویر او به واحد مورد نظر، ارسال می شود.

مهمترین ویژگی‌ها برای خرید بهترین آیفون تصویری

قابلیت ذخیره‌ی عکس از فرد مراجعه‌کننده، قابلیت ذخیره‌ی فیلم از فرد مراجعه کننده، قابلیت ذخیره‌ی صدای فرد مراجعه کننده، امکان برقراری ارتباط بین واحدهای مختلف ساختمان، برخورداری از صفحه نمایش رنگی یا سیاه و سفید، امکان تعویض صدای زنگ، اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش و کیفیت تصویر آن، برخوداری از منوی فارسی، امکان استفاده از حافظه‌ی جانبی، ظرفیت حافظه‌ی داخلی، امکان اتصال به دوربین مدار بسته، دارا بودن تقویم و ساعت،‌ مجهز بودن به دماسنج، امکان مشاهده‌ی چندین تصویر روی صفحه‌نمایش، امکان ارتباط با تلفن همراه، امکان اتصال به دوربین مدار بسته،‌ امکان اتصال به دوربین‌های اضافه، امکان دایورت تماس از واحد به واحد دیگر، امکان باز کردن درب پارکینگ، قابلیت تغییر صدا، قابلیت ضد آب بودن و قابلیت نصب توکار

ویژگی آیفون تصویری خوب چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی، تمایل افراد به استفاده از آیفون تصویری بیشتر شده است. آنها حاضر به پرداخت هزینه بیشتر و تامین امنیت برای محل زندگی خود هستند. آیفون ها با قابلیت های متفاوت خود جایگاه ویژه ای در فروشگاه های عرضه لوازم برقی پیدا کرده اند. وجود آنها نه تنها آسایش و راحتی را به ارمغان می آورد. بلکه تاثیر بسزایی بر دکوراسیون داخلی خواهند گذاشت.
در ادامه به بررسی برخی از امکانات خرید بهترین آیفون تصویری می پردازیم.

مقالات پیشنهادی  راهنمای جامع خرید قفل هوشمند

سایز مانیتور

بیشترمانیتور های آیفون تصویری موجود در بازار دارای صفحه نمایش های 3.5 اینچ ، 4.3 اینچ ، 7 اینچ و 10 اینچ است. مشتریان آیفون تصویری بنا به سلیقه ی خود مانیتور مورد نظر خود را انتخاب می کنند. همانطور که مشخص می باشد هر چقدر اندازه ی صفحه نمایش بزرگ تر شود قیمت آن نیز بالاتر می رود. اما این به این معنا نیست که کیفیت تصویر در صفحه نمایش های کوچکتر پایین است.

صفحه نمایش بعضی از آیفون ها به صورت تاچ یا لمسی است. برخی دیگر دارای شاسی و دکمه هستند. دربازکن هایی که امروزه در بازار عرضه می شوند بیشتر دارای مانیتور تاچ هستند. این مانیتورها نسبت به مانیتورهای دکمه ای پرطرفدارتر هستند زیرا ظاهر آنها شیک و مدرن بوده و تمیز نمودن آنها نیز آسان تر است.فناوری ساخت تمام این صفحه نمایش ها یکی می باشد و از فناوری TTL برای ساخت آنها استفاده می شود که می تواند کیفیت تصویر یکسانی را به ما بدهند.

آیفون تصویری با حافظه مقرون به صرفه….

وجود تکنولوژی ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته و پنل زنگ دم دری، در درون آیفون تصویری به پر کاربرد شدن این محصول بیش از پیش کمک شایانی کرده است.

قابلیت انتقال تماس

این ویژگی برای زمان‌هایی طراحی شده که وقتی شما در منزل خود نیستید بتوانید با قابلیت انتقال تماس زنگ واحد خود را به واحد دیگری انتقال دهید.

تگ

این تگ‌ها به شما کمک می‌کند که حتی با نداشتن دسته کلید درب ورودی را برای خود باز کنید و پشت درب بسته قرار نگیرید.

پشتیبانی از سیستم دو پنلی

در واقع با این آپشن شما می‌توانید همزمان دو در ورودی را با یک آیفون تصویری باز کنید و آن را مدیریت نمایید.

قابلیت اتصال به تلفن همراه

با این ویژگی آیفون تصویری به کمک اینترنت، زنگ و تصاویر مراجعه کننده را به تلفن همراه شما ارسال می‌کند.

مقالات پیشنهادی  نهایت امنیت با دوربین های مدار بسته هوشمند

مقاوم در برابر شرایط جوی و آب و هوایی سخت به طوری که مناسب تمامی مناطق دنیا می‌باشند.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید قفل هوشمند

راهنمای خرید بهترین آیفون تصویری

مهمترین نکات خرید بهترین آیفون تصویری

میزان وسعت دید، راحتی نصب، کیفیت دوربین، کیفیت صدا و… از مهم ‌ترین ویژگی ‌هایی هستند که حین خرید بهترین آیفون تصویری باید به آن‌ ها دقت کنید.

۱- برای کیفیت دوربین به کار رفته شده در آیفون اهمیت ویژه ای غائل شوید برخی لنز های دوربین پنل جلوی درب میزان وسعت دید بیش تری رو به بیننده می دهند در اصطلاح واید تر هستند .

۲- یکی از دیگر فاکتور های مورد بررسی بدنه پنل آیفون تصویری است که باید از متریال مناسب برخوردار باشد.

به طوری که اگر در بیرون محوطه ساختمان نصب می شود باید از فلزی مناسب و ضد زنگ باشد همین طور محافظ جلوی دوربین کیفیتی مناسب داشته باشد.

۳- مورد مهم دیگر دقت در کیفیت صفحه نمایش آن است. وضوح بیش تر تصویر، اگر چه تا حد زیادی به دوربین به کار رفته در آیفون تصویری بستگی دارد، با این حال وابسته به عوامل دیگری مانند میزان تراکم پیکسل نمایشگر آیفون تصویری نیز هست.

حداقل اندازه‌ نمایشگر آیفون ‌های تصویری ۲٫۵ اینچ و حداکثر آن ۱۰ اینچ است، اما در حال حاضر در اکثر آپارتمان‌ های معمولی از نمایشگر های ۳٫۵ یا ۴/۳ اینچی استفاده می شود.

۴- هم خوانی ظاهر آیفون تصویری به نمای ساختمان در حفظ زیبایی بنا تأثیر بسیاری دارد.

خرید اینترنتی بهترین آیفون تصویری

کمپانی تیوان تک با تولید انواع تجهیزات آیفون تصویری با هدف گذاری در راستای رشد این فناوری یکی از نوآوران می باشد. امروزه تمامی محصولات این شرکت با استاندارد های رسمی به مشتریان از طریق این مجموعه در سراسر ایران ارائه میشود. شما میتوانید از طریق تماس با کارشناسان تیوان تک ، مشاوره رایگان در مورد محصول مورد نظر خود دریافت کنید .

با استفاده از تکنسین های ما محصول را نصب و راه اندازی کنید همچنین تمام محصولات مجموعه تیوان تک از جمله دوربین مداربسته ، دستگیره های هوشمند ، دوربین هوشمند دارای گارانتی اصالت کالا می باشند، شما می توانید کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب نسبت به رقبا دریافت کنید.

نظر شما
‫0/5 ‫(0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *